Remarketing
w Google Ads

Kampanie remarketingowe mogą mieć postać zarówno tekstową, produktową, jak i graficzną. Ich zadaniem jest zbudowanie zaangażowania i zdobycie lojalności wśród potencjalnych oraz dotychczasowych klientów.

#WYSZUKIWARKA

Czym są kampanie remarketingowe?

To rodzaj kampanii, dzięki której możemy ponownie dotrzeć do osób, będących już kiedyś na naszej stronie (ale np. niezdecydowanych na dokonanie zakupu czy skorzystanie z oferowanej przez nas usługi).

Tutaj opcji mamy kilka, a z pomocą przychodzi nam niemal każdy rodzaj reklamy Google Ads (Google AdWords): – remarketing w wyszukiwarce – pozwala „przypomnieć” naszemu potencjalnemu klientowi o ofercie, tym razem z bardziej sprecyzowaną treścią reklamową, np. odnoszącą się do produktów/usług, którymi uprzednio był zainteresowany. Dodatkowo wyróżnia je możliwość emisji określonym grupom naszych gości (np. takim, którzy odwiedzając naszą stronę nie wykonali pożądanych przez nas działań w witrynie).

#REMARKETING

Remarketing w Sieci Reklamowej – to druga, najpopularniejsza forma przypominania klientom o naszej ofercie.

Treści reklamowe mają w niej postać tekstową lub graficzną. Łączy wszystkie cechy kampanii w Sieci Reklamowej z możliwością kierowania jej do wcześniej sprecyzowanych grup odbiorców/użytkowników naszej witryny. – remarketing w Zakupach Google – w wyszukiwarce możemy również wyświetlać reklamy za pomocą kampanii produktowej. Odpowiadając na zapytanie w Internauty pokazujemy zdjęcie, opis oraz cenę produktu z naszego sklepu. W ten sposób potencjalny klient od razu dostaje od nas pełną informację na jego temat.

Ten typ kampanii jest jednym z najskuteczniejszych sprzedażowo. Dodatkową opcję stanowi emisja reklam zawierających dokładnie te produkty, które dany użytkownik „przeglądał” (tzw. Remarketing dynamiczny).

#REKLAMY GOOGLE

Dla kogo jest Google Ads?

Rozwiązania oferowane przez system reklamowy Google Ads sprawdzą się zarówno w przypadku promocji znanych, popularnych marek, jak i niestandardowych, niszowych usług czy produktów.

Dla biznesów lokalnych

Prowadzisz działalność wyłącznie na terenie jednego województwa, miasta lub tylko dzielnicy? Zyskaj lojalność tych, którzy znajdują się w pobliżu Twojej firmy.

Dla biznesów ogólnopolskich

Twoi potencjalni klienci znajdują się na terenie całego kraju lub za granicą? Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii Google Ads dotrzesz do nich bez trudu.

Dla ecommerce

Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie? System reklamowy Google może okazać się dla Ciebie nieocenionym wsparciem w osiągnięciu biznesowych celów.

#WYNIKI

Jakie cele możesz osiągać
z Google Ads?

Korzyści wynikających z wykorzystania Google Ads może być mnóstwo. Niezależnie od tego, jakie są Twoje założenia biznesowe, linki sponsorowane pomogą je zrealizować – niosąc ze sobą w pełni mierzalne wyniki.
Analityka w Google Ads

Zysk

Zwiększenie przychodów i korzystny zwrot z nakładów na reklamę (w Google Ads odpowiadający wskaźnikowi ROAS).

Sprzedaż

Zwielokrotniona liczba transakcji, zbudowanie popytu na Twoje produkty czy usługi oraz dbałość o tzw. klientów powracających.

Większy ruch na stronie

Duże grono nowych, potencjalnych klientów, sprowadzonych na Twoją stronę internetową.

Lead Generation

Nowe kontakty biznesowe, więcej wypełnionych formularzy, telefonów i zapytań ofertowych.

Branding

Kształtowanie wizerunku marki w świadomości potencjalnych nabywców, wraz z jej promocją na rynku.

Kontrola

Możliwość stałego monitorowania i optymalizowania wydatków na całe kampanie i poszczególne ich elementy.

#LICZBY

Nasze kampanie w liczbach

Kilkanaście lat w handlu i obsłudze klienta oraz niemalże takie samo doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads, których ilość śmiało możemy liczyć w tysiącach – to główne fakty dotyczące naszej działalności.
lat doświadczenia w Google Ads
0
lat doświadczenia w pracy z klientami biznesowymi
0
przeprowadzonych kampanii Google Ads
0 +

#SPECJALIŚCI

Tworzymy kampanie
Google Ads od 14 lat

Jesteśmy niezależnymi specjalistami z zakresu Google Ads i Marketingu Online. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w obsłudze biznesów lokalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych klientów korporacyjnych.

Partnerstwo

Naszych kontaktów z Kontrahentami nie uzależniamy od korporacyjnej biurokracji. Działamy jak partnerzy. W trosce o dobro Twojego biznesu zawsze liczy się Twoje zdanie.

Satysfakcja

Stawiamy na obustronną satysfakcję ze współpracy z naszymi Klientami. Każde z zastosowanych przez nas rozwiązań ma na celu wydobycie z Twojej oferty tego, co w niej najlepsze.

Wyniki

Wieloletnia działalność w obszarach wielu branż dostarczyła nam niezbędną wiedzę na temat tego, które rozwiązania w każdej z nich odznaczają się największą skutecznością.

NASI KLIENCI

Zaufali nam

Wśród naszych Klientów znalazły się zarówno lokalne przedsiębiorstwa z sektora SMB, jak i te o międzynarodowym profilu działalności. Oto niektóre z nich:
Piotr Jamroz
Certyfikowany specjalista Google Ads

#KONTAKT

Nie wiesz, która usługa jest najlepsza dla Twojego biznesu? Umów konsultację!

Chcesz, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię Google Ads lub potrzebujesz doradztwa w zakresie promocji marki w Internecie? Zadzwoń do nas lub zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!