Kampanie remarketingowe mogą mieć postać zarówno tekstową, produktową, jak i graficzną. Ich zadaniem jest zbudowanie zaangażowania i zdobycie lojalności wśród potencjalnych oraz dotychczasowych klientów.
To rodzaj kampanii, dzięki której możemy ponownie dotrzeć do osób, będących już kiedyś na naszej stronie (ale np. niezdecydowanych na dokonanie zakupu czy skorzystanie z oferowanej przez nas usługi).
Tutaj opcji mamy kilka, a z pomocą przychodzi nam niemal każdy rodzaj reklamy Google Ads (Google AdWords): – remarketing w wyszukiwarce – pozwala „przypomnieć” naszemu potencjalnemu klientowi o ofercie, tym razem z bardziej sprecyzowaną treścią reklamową, np. odnoszącą się do produktów/usług, którymi uprzednio był zainteresowany. Dodatkowo wyróżnia je możliwość emisji określonym grupom naszych gości (np. takim, którzy odwiedzając naszą stronę nie wykonali pożądanych przez nas działań w witrynie).
Remarketing w Sieci Reklamowej – to druga, najpopularniejsza forma przypominania klientom o naszej ofercie.
Treści reklamowe mają w niej postać tekstową lub graficzną. Łączy wszystkie cechy kampanii w Sieci Reklamowej z możliwością kierowania jej do wcześniej sprecyzowanych grup odbiorców/użytkowników naszej witryny. – remarketing w Zakupach Google – w wyszukiwarce możemy również wyświetlać reklamy za pomocą kampanii produktowej. Odpowiadając na zapytanie w Internauty pokazujemy zdjęcie, opis oraz cenę produktu z naszego sklepu. W ten sposób potencjalny klient od razu dostaje od nas pełną informację na jego temat.
Ten typ kampanii jest jednym z najskuteczniejszych sprzedażowo. Dodatkową opcję stanowi emisja reklam zawierających dokładnie te produkty, które dany użytkownik „przeglądał” (tzw. Remarketing dynamiczny).
#REKLAMY GOOGLE
Dla kogo jest Google Ads?
Rozwiązania oferowane przez system reklamowy Google Ads sprawdzą się zarówno w przypadku promocji znanych, popularnych marek, jak i niestandardowych, niszowych usług czy produktów.
Dla biznesów lokalnych
Prowadzisz działalność wyłącznie na terenie jednego województwa, miasta lub tylko dzielnicy? Zyskaj lojalność tych, którzy znajdują się w pobliżu Twojej firmy.
Większe zyski ze sprzedaży offline
Precyzyjne możliwości targetowania
Ułatwiony kontakt z Twoją siedzibą
Dla biznesów ogólnopolskich
Twoi potencjalni klienci znajdują się na terenie całego kraju lub za granicą? Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii Google Ads dotrzesz do nich bez trudu.
Zwiększona rozpoznawalność marki
Ogólnopolski lub globalny zasięg
Ukierunkowanie na wyniki
Dla ecommerce
Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie? System reklamowy Google może okazać się dla Ciebie nieocenionym wsparciem w osiągnięciu biznesowych celów.
Korzyści wynikających z wykorzystania Google Ads może być mnóstwo. Niezależnie od tego, jakie są Twoje założenia biznesowe, linki sponsorowane pomogą je zrealizować – niosąc ze sobą w pełni mierzalne wyniki.
Zysk
Zwiększenie przychodów i korzystny zwrot z nakładów na reklamę (w Google Ads odpowiadający wskaźnikowi ROAS).
Sprzedaż
Zwielokrotniona liczba transakcji, zbudowanie popytu na Twoje produkty czy usługi oraz dbałość o tzw. klientów powracających.
Większy ruch na stronie
Duże grono nowych, potencjalnych klientów, sprowadzonych na Twoją stronę internetową.
Lead Generation
Nowe kontakty biznesowe, więcej wypełnionych formularzy, telefonów i zapytań ofertowych.
Branding
Kształtowanie wizerunku marki w świadomości potencjalnych nabywców, wraz z jej promocją na rynku.
Kontrola
Możliwość stałego monitorowania i optymalizowania wydatków na całe kampanie i poszczególne ich elementy.
#LICZBY
Nasze kampanie w liczbach
Kilkanaście lat w handlu i obsłudze klienta oraz niemalże takie samo doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads, których ilość śmiało możemy liczyć w tysiącach – to główne fakty dotyczące naszej działalności.
Jesteśmy niezależnymi specjalistami z zakresu Google Ads i Marketingu Online. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w obsłudze biznesów lokalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych klientów korporacyjnych.
Naszych kontaktów z Kontrahentami nie uzależniamy od korporacyjnej biurokracji. Działamy jak partnerzy. W trosce o dobro Twojego biznesu zawsze liczy się Twoje zdanie.
Satysfakcja
Stawiamy na obustronną satysfakcję ze współpracy z naszymi Klientami. Każde z zastosowanych przez nas rozwiązań ma na celu wydobycie z Twojej oferty tego, co w niej najlepsze.
Wyniki
Wieloletnia działalność w obszarach wielu branż dostarczyła nam niezbędną wiedzę na temat tego, które rozwiązania w każdej z nich odznaczają się największą skutecznością.
NASI KLIENCI
Zaufali nam
Wśród naszych Klientów znalazły się zarówno lokalne przedsiębiorstwa z sektora SMB, jak i te o międzynarodowym profilu działalności. Oto niektóre z nich:
#KONTAKT
Nie wiesz, która usługa jest najlepsza dla Twojego biznesu? Umów konsultację!
Chcesz, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię Google Ads lub potrzebujesz doradztwa w zakresie promocji marki w Internecie? Zadzwoń do nas lub zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!