Reklama w wyszukiwarce Google

W sieci wyszukiwania Google powstają reklamy przypominające jej naturalne (tzw. organiczne) wyniki. Wyświetlają się dokładnie w momencie, w którym użytkownik poszukuje produktów czy usług związanych z Twoją ofertą.

#WYSZUKIWARKA

Czym jest reklama w Google Ads?

Kampanie w Sieci Wyszukiwania mogą przybierać różną formę. Najpopularniejszą i najszybszą do uruchomienia jest kampania tekstowa w wyszukiwarce Google.

Dzięki możliwości doboru słów kluczowych i przypisaniu do nich konkretnych treści reklamowych, trafiamy do Internauty w momencie kiedy szuka on danego produktu/usługi, tym samym odpowiadając na jego potrzebę (i kierując go do naszej oferty).

Cała gama dodatkowych ustawień – takich, jak dostosowanie harmonogramu emisji, lokalizacji kierowania czy dodanie tzw. rozszerzeń reklam (wzbogacenie treści o numer telefonu, lokalizację Twojej firmy czy informacji o usługach dodatkowych) – pozwala na wyróżnienie treści reklamowych na tle konkurencji. Równocześnie ukazuje zalety współpracy właśnie z Tobą, jako owym reklamodawcą.

#REKLAMY GOOGLE

Dla kogo jest Google Ads?

Rozwiązania oferowane przez system reklamowy Google Ads sprawdzą się zarówno w przypadku promocji znanych, popularnych marek, jak i niestandardowych, niszowych usług czy produktów.

Dla biznesów lokalnych

Prowadzisz działalność wyłącznie na terenie jednego województwa, miasta lub tylko dzielnicy? Zyskaj lojalność tych, którzy znajdują się w pobliżu Twojej firmy.

Dla biznesów ogólnopolskich

Twoi potencjalni klienci znajdują się na terenie całego kraju lub za granicą? Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii Google Ads dotrzesz do nich bez trudu.

Dla ecommerce

Sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie? System reklamowy Google może okazać się dla Ciebie nieocenionym wsparciem w osiągnięciu biznesowych celów.

#WYNIKI

Jakie cele możesz osiągać
z Google Ads?

Korzyści wynikających z wykorzystania Google Ads może być mnóstwo. Niezależnie od tego, jakie są Twoje założenia biznesowe, linki sponsorowane pomogą je zrealizować – niosąc ze sobą w pełni mierzalne wyniki.
Analityka w Google Ads

Zysk

Zwiększenie przychodów i korzystny zwrot z nakładów na reklamę (w Google Ads odpowiadający wskaźnikowi ROAS).

Sprzedaż

Zwielokrotniona liczba transakcji, zbudowanie popytu na Twoje produkty czy usługi oraz dbałość o tzw. klientów powracających.

Większy ruch na stronie

Duże grono nowych, potencjalnych klientów, sprowadzonych na Twoją stronę internetową.

Lead Generation

Nowe kontakty biznesowe, więcej wypełnionych formularzy, telefonów i zapytań ofertowych.

Branding

Kształtowanie wizerunku marki w świadomości potencjalnych nabywców, wraz z jej promocją na rynku.

Kontrola

Możliwość stałego monitorowania i optymalizowania wydatków na całe kampanie i poszczególne ich elementy.

#LICZBY

Nasze kampanie w liczbach

Kilkanaście lat w handlu i obsłudze klienta oraz niemalże takie samo doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads, których ilość śmiało możemy liczyć w tysiącach – to główne fakty dotyczące naszej działalności.
lat doświadczenia w Google Ads
0
lat doświadczenia w pracy z klientami biznesowymi
0
przeprowadzonych kampanii Google Ads
0 +

#SPECJALIŚCI

Tworzymy kampanie
Google Ads od 14 lat

Jesteśmy niezależnymi specjalistami z zakresu Google Ads i Marketingu Online. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w obsłudze biznesów lokalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych klientów korporacyjnych.

Partnerstwo

Naszych kontaktów z Kontrahentami nie uzależniamy od korporacyjnej biurokracji. Działamy jak partnerzy. W trosce o dobro Twojego biznesu zawsze liczy się Twoje zdanie.

Satysfakcja

Stawiamy na obustronną satysfakcję ze współpracy z naszymi Klientami. Każde z zastosowanych przez nas rozwiązań ma na celu wydobycie z Twojej oferty tego, co w niej najlepsze.

Wyniki

Wieloletnia działalność w obszarach wielu branż dostarczyła nam niezbędną wiedzę na temat tego, które rozwiązania w każdej z nich odznaczają się największą skutecznością.

NASI KLIENCI

Zaufali nam

Wśród naszych Klientów znalazły się zarówno lokalne przedsiębiorstwa z sektora SMB, jak i te o międzynarodowym profilu działalności. Oto niektóre z nich:
Piotr Jamroz
Certyfikowany specjalista Google Ads

#KONTAKT

Nie wiesz, która usługa jest najlepsza dla Twojego biznesu? Umów konsultację!

Chcesz, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię Google Ads lub potrzebujesz doradztwa w zakresie promocji marki w Internecie? Zadzwoń do nas lub zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!