Poznaj możliwości RiseNOW w obszarze Digital Marketingu

Planujesz wypromowanie swojej marki w sieci, by docelowo osiągać większe zyski ze sprzedaży online? Sprawdź, jak możemy ułatwić Ci ten proces.

NASZE USŁUGI

Kampanie Google Ads
& Online Marketing

Czym są? Jak działa kampania reklamowa przeprowadzona w systemie Google Ads? Jakie cele biznesowe można uzyskać z pomocą poszczególnych rodzajów tzw. linków sponsorowanych? Pozwól, że przybliżymy Ci każde z tych zagadnień.

NASZE USŁUGI

Copywriting

Content Marketing stanowi niezwykle cenne wsparcie w zakresie handlu internetowego. Kreuje markę, pozwala zbudować zaufanie, stworzyć więź, a finalnie – zapewnić lojalność konsumentów. I robi to na wiele sposobów.

Dbamy o
pełną transparentność partnerską współpracę efekty

#NASZA WSPÓŁPRACA

Zobacz jak wspólnie możemy osiągnąć najlepsze efekty

Jedną z podstaw naszej działalności stanowi wzajemna komunikacja. Dlaczego? Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko pełne zrozumienie: usługi, jaką są kampanie Google Ads (i związanych z nią procesów czy narzędzi), oczekiwań Klientów oraz możliwości systemów, na których opieramy naszą pracę, prowadzić może do pełnej satysfakcji z jej efektów. Tym samym staramy się, by każdemu etapowi realizacji danego projektu towarzyszyła pełna transparentność oraz partnerskie podejście wobec firm, które powierzają nam swoje środki finansowe.

Mamy również na uwadze fakt, iż wysoka skuteczność kampanii Google Ads niejednokrotnie uzależniona jest od stanu promowanej strony docelowej. Dlatego staramy się, by świadczone przeze nas usługi miały charakter jak najbardziej kompleksowy – w związku z tym na co dzień ściśle współpracujemy również z szeregiem specjalistów z zakresu m.in. Content Marketingu, UX/UI Designu i Grafiki Komputerowej.

Nie. W systemie Google Ads nie ma minimalnego, wymaganego budżetu, który byłby niezbędny do uruchomienia kampanii. Niemniej jednak nie zawsze określona kwota przeznaczona na wydatki reklamowe może okazać się wystraczająca do uzyskania oczekiwanych rezultatów. Związane jest to z wieloma czynnikami, m.in.: popytem na dany produkt, obszarem promocji, działaniami konkurencji czy jakością strony docelowej.
Reklamy stworzone przy pomocy systemu Google Ads działają niemal od razu po ich uruchomieniu, o ile pełna konfiguracja konta (wraz z opcją Płatności) przebiegła pomyślnie. Ich widoczność uzależniona jest jednak m.in. od: stawki, ustalonego czasu emisji, ilości ofert pojawiających się w danym czasie na określone zapytanie użytkownika. Wspomniana wyżej widoczność reklam jest przy tym ściśle powiązana z procesem skutecznej optymalizacji kampanii.
Narzędzie to służy przede wszystkim do gromadzenia i analizowania danych oraz opracowywania statystyk związanych z działaniem danej strony internetowej w sieci, lecz nie jest niezbędne do uruchomienia kampanii. GA bywa jednak niezwykle przydatne w precyzyjnym określaniu skuteczności i rentowności kampanii reklamowej. Pozwala również na lepsze „poznanie” Twoich konsumentów, m.in. przez weryfikację ich zachowania na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej.
Nie. Pozycjonowanie strony ma na celu poprawienie jej widoczności w tzw. SERP-ach –  a zatem naturalnych wynikach wyszukiwania  – i bywa (choć nie zawsze) usługą płatną. Reklamy Google Ads należą z kolei do grupy linków sponsorowanych i pojawiają się w określonych miejscach sieci. Dokładne wyjaśnienie tego zadnienia znajdziesz w naszej Bazie Wiedzy.
Nie. Ze zintegrowaniem różnego rodzaju narzędzi Google (koniecznych lub zalecanych do uruchomienia kampanii reklamowej Google Ads) zazwyczaj radzimy sobie sami. Niekiedy sytuacja wymaga współpracy np. na poziomie programistycznym – wówczas poprosimy o pomoc specjalistę, który opiekuje Twoją stroną internetową lub ją tworzył. Jeśli chcesz, możesz też „podłączyć” niektóre narzędzia samodzielnie – pomogą Ci w tym artykuły, znajdujące się w naszej Bazie Wiedzy.
Piotr Jamroz
Certyfikowany specjalista Google Ads

#KONTAKT

Nie wiesz, która usługa jest najlepsza dla Twojego biznesu? Umów konsultację!

Nurtuje Cię zagadnienie związane z marketingiem internetowym, na które nie znalazłeś odpowiedzi na naszej stronie internetowej? Zadzwoń, napisz lub wypełnij poniższy formularz. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.