Niezależnie od tego jaki typ kampanii Google Ads planujemy uruchomić na naszym koncie, aby móc tego dokonać, musimy najpierw skonfigurować Profil płatności. W trakcie tworzenia samego konta (lub tuż po nim) Google automatycznie przekieruje nas do miejsca, w którym musimy uzupełnić informacje rozliczeniowe.
Gdzie znaleźć Profil płatności
Jeśli wracamy do konfiguracji konta Google Ads po przerwie, lub z jakiegoś powodu nie zostaliśmy przekierowani do zakładki płatności, możemy tam przejść sami. Wystarczy po prawej strony belki nawigacyjnej odnaleźć przycisk Narzędzia, a następnie w kolumnie Konfiguracja kliknąć w Rozliczenia i płatności.
![Zakładka Rozliczenia i płatności na koncie Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-43.png)
Uzupełnianie danych firmy
W górnej części uzupełniamy dane naszej firmy:
![Uzupełnianie danych rozliczeniowy naszej firmy w Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-45.png)
Wybór sposobu płatności
Dalej decydujemy, czy płatności mają być automatyczne (ściągane z karty kredytowej po osiągnięciu progu wydatków), czy ręczne (przelewamy środki „z góry” i reklama działa do momentu ich wykorzystania):
![Wybór sposobu płatności na koncie Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-44.png)
Jeśli zdecydujemy się na płatności automatyczne, warunkiem koniecznym jest podanie danych zawartych na naszej karcie kredytowej:
![Uzupełnianie danych karty kredytowej na koncie Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-46.png)
Jeśli z kolei zdecydujemy się na płatności ręczne, mamy do wyboru wspomnianą już wcześniej kartę kredytową, debetową lub przelew środków.
![Ustawianie formy płatności na koncie Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-48.png)
Po zatwierdzeniu danych płatności kliknięciem w „Wyślij”, system pokaże nam dane dotyczące przelewu (jeśli zdecydowaliśmy się właśnie na tę płatność),
![Dane do przelewu środków na konto Google Ads](https://risenow.pl/wp-content/uploads/2018/12/image-47.png)
lub od razu przekieruje do podsumowania. Wówczas otrzymamy informację o tym, że nasz profil został poprawnie skonfigurowany.